Gamication la Cazinouri Online – diferite tipuri de personalizarea jocului

Posted by Henry Potter on Monday, April 15, 2019

Gamification sau gamificare nu este un concept cu totul nou în industria jocurilor de noroc, numai că la cazinourile online vin sub multiple forme, care mai de care mai atrăgătoare și mai colorate. Această strategie, de a fideliza un utilizator, pornește încă de la începutul unei cariere de jucător, fie profesionist, fie ocazional și continuă de-al lungul activității. De la bonus de bun venit, sistem de recompense, turnee pentru clienții fideli, bonusuri pentru fidelitate, până la recompense în bani, ofertele sunt multe și colorate, dar nu întotdeauna cele mai mari sunt și cele mai bune.

Gamificarea în sine, poate fi înțeleasă sub mai multe forme. De exemplu, sloturile video, unde cele retro implică apăsarea unui buton și așteptarea combinațiilor câștigătoare, formate din simboluri obișnuite de cărți sau fructe, într-un proces de gamification au fost prelucrate la un gameplay extrem de interesant și interactiv pentru jucător – sloturi includ acum jocuri bonus, gen vânătoare de comori, lupta cu dragoni pentru a salva prințese, feritul de vacile nebune și iepurii ucigași, cum este la slotul Monty Python’s Spamalot, și sunt încă zeci de alte exemple. Gamificarea, indiferent sub ce forma vine, implementează un start suplimentar de divertisment iar recompensele și competiția sunt unele dintre cele mai motivante forme pentru implicarea și dedicarea de 100% a utilizatorilor.

Dacă acum doi ani vorbeam doar de bonus de venit ca ofertă unică pentru jucător, acum vorbim de zeci de oferte, în special de cele de fidelizare, care vin personalizate, în funcție de activitatea utilizatorului. Acum cazinourile online folosesc așa numitele bare de progres, puncte de loialitate, clubul VIP, roata norocului, competiții iar mulți operatori aduc concepte noi în industrie. Cert este că totul se face în funcție de jucător și de nevoile acestuia.

La fel ca și IA – Inteligența Artificială – când cauți o dată pe Google termenul geci de iarnă, pe următoarele zeci de site-uri vei vedea numai reclame la haine de iarnă – la fel si cazinourile generează oferte personalizate după necesitățile utilizatorului, folosind același principiu.

Bara de progres este o caracteristică folosită foarte des la cazinourile online, pentru a înregistra progresul unui utilizator. Cu cât jucătorul pariază mai mult la jocurile de noroc, bara se încarcă și în funcție de nivelul atins, cazinoul îi generează anumite oferte – rotiri gratuite, bonusuri pentru anumite jocuri, invitații la turnee personalizate, chiar și bani.

Magazinul Clubului Jucătorilor fideli de la NetBet

Clubul Jucătorilor este o altă formă de fidelizare folosită de multe cazinouri, uneori vine sub alt nume, Clubul VIP sau Magazinul Jucătorilor, însă principul de funcționare este același. Jucătorii acumulează puncte ]n timp ce pariază și în funcție de acestea ei se califică pentru un nivel de VIP sau jucător fidel. Aceste nivele permit jucătorilor obținerea de bonusuri, rotiri, tichete la extrageri și multe alte premii.

De exemplu, La Clubul Jucătorilor de la NetBet, un jucător poate acumula puncte NetBet, cu fiecare pariu pe bani reali făcut. Aceste puncte îi permit intrarea în Club și trecerea la diferite nivele sau statut de jucător, și pe care, mai târziu, le poate schimba pentru bani cash de ordinul miilor sau tichete la diferite extrageri extrageri.

Clasamnete leaderboard – cazinourile online creează un obiectiv foarte clar pentru jucători, care trebuie să parieze o anumită sumă, într-un anumit timp, sau să obțină cel mai mare câștig, într-un anumit timp, etc și învingătorul acestei curse va fi lider de clasament pe bordul afișat zilnic. Operatorii se bazează pe natura omului, nevoia de competiție si de câștig, și știe foarte bine că nu sunt mulți jucători care vor închide ochii la așa oportunități.

Completarea Hărții – vine sub formă de joc, unde utilizatorul călătorește pe o hartă 2D , determinată de către operator și în timp ce îndeplinește, misiunile, pariind pe jocurile marcate, deblochează alte zone, progresând spre final.

Jucător versus jucător – această formă este un noua introdusă în industria jocurilor de noroc, însă extrem de distractivă și care crește foarte repede în popularitate. Este o formă de concurs, propusă de către operator, în care jucătorul invită alt jucător la un duel, pentru a câștiga premiul oferit.

Natura omului constă în nevoia de realizare, competiție si excelență, caracteristici pe care se bazează pe tot ceea ce ține de marketing, și nu doar cazinourile. Nevoia omului de a fi primul, de a excela, de a lua premiul cel mare este ceea ce-l conduce în viață, iar în rândul cazinourilor online, această competiție devine din ce în ce mai personalizată, după nevoile fiecăruia. Jucători vor mult mai atrași și mai implicați atunci când joacă cazinouri care permit personalizarea gameplay-ului și acceptă mult mai ușor competițiile și cursele propuse.

Pericolul cel mare este dependența de jocuri, deoarece odată intrat în cursă, mulți utilizatori se rupt de la realitate și ignoră faptul că au depășit bugetul de joc și în dorința lor de a învinge se creează probleme financiare, uneori cu rezultate grave. Aproape fiecare cazinou online are o forma de gamificare, important este să cunoști toți termenii și condițiile, înainte să accepți o invitație. Un Cazinou Licențiat oferă întotdeauna exact ceea ce spune, fără ascunzișuri, dar asta nu înseamnă că acea oferta este potrivită pentru categoria ta de jucător sau pentru bugetul tău.